|
SMS SOUTĚŽ
Pošlete SMS ve tvaru: pm vibro telefonni_cislo
Upozornění: Zboží označené AKCE je limitováno množstvím naskladněného zboží. V případě vyprodání tohoto zboží nemůžeme garantovat jeho dodání.
vydává tyto Každá kupní smlouva je prodávajícím elektronicky archivována, vč. všech verzí těchto VOP, přičemž kupní smlouva není veřejně přístupná. Odesláním závazné objednávky kupující potvrzuje, že se předem seznámil s těmito VOP, ve znění účinném v okamžiku provedení objednávky, a že s nimi bezvýhradně souhlasí. Těmito VOP je kupující vázán od okamžiku uzavření kupní smlouvy. Kupujícímu je dána možnost seznámit se s VOP před odesláním objednávky, které jsou volně dostupné na stránkách E-shopu. Na souhlas s VOP je kupující upozorněn před odesláním závazné objednávky. E-shop obsahuje plný seznam zboží, které je prodávajícím nabízeno, vč. popisu veškerých jeho parametrů. Ceny uváděné prodávajícím v E-shopu jsou konečné, vč. daně z přidané hodnoty a jiných povinných poplatků. V případě, že je cena zobrazena jako tzv. „akční“, platí údaj o takové ceně do vyprodání zásob daného zboží. Bližší podmínky akčních cen jsou uvedeny vždy u konkrétního zboží, které je momentálně v akci nebo na úvodní stránce E-shopu. Jakékoli slevy poskytované skrze E-shop nelze kombinovat. Kupující je oprávněn a rovněž povinen před odesláním objednávky zkontrolovat veškeré zadané údaje, za jejichž správnost prodávající neodpovídá. V případě nejistoty je prodávající oprávněn kupujícího formou emailu požádat o potvrzení objednávky a správnosti údajů v ní uvedených. Nepotvrdí-li kupující správnost údajů uvedených v objednávce, nebude mu zboží dodáno dříve, než toto potvrzení prodávající elektronickou cestou obdrží. Je-li zboží vyprodáno nebo není-li k dispozici, je tato skutečnost vždy viditelná u každého jednotlivého produktu umístěného v E-shopu. V rámci expedice zboží je účtován pouze poplatek za dodání zboží do kupujícím zvoleného místa, ve výši závislé na druhu zvoleného platebního prostředku a způsobu dopravy. Podrobnosti viz článek 6. těchto VOP. Odesláním závazné objednávky souhlasí kupující automaticky s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavření kupní smlouvy. Náklady, které kupujícímu vznikají v této souvislosti, si hradí kupující sám ve vztahu k jeho poskytovateli internetu.
Kupující je povinen uhradit prodávajícímu kupní cenu, která je sjednána při uzavření kupní smlouvy akceptací cen uvedených v E-shopu ze strany kupujícího. Jak je uvedeno výše, společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit náklady na dodání zboží. Platební podmínky, tj. způsoby platby, jsou obsahem E-shopu v rámci procesu objednávky zboží, přičemž kupujícímu je dána dostatečná možnost pro volbu platebního prostředku. Pokud je kupní cena hrazena formou dobírky, je splatná v okamžiku převzetí zboží. V ostatních případech, tj. v případech bezhotovostní platby, splní kupující svojí povinnosti v okamžiku, kdy je platba připsána na bankovní účet prodávajícího. Při doručení zboží je kupujícímu předán doklad o koupi zboží, který je současně dodacím listem. V případě, že prodávající zaznamená jakoukoli podezřelou platební transakci prostřednictvím platební karty či jiného platebního prostředku, je povinen tuto skutečnost oznámit příslušným institucím a státním orgánům. Prodávající si současně vyhrazuje právo zadržet odeslání zboží kupujícímu nejméně do doby, než bude záležitost vyřízena a potvrzena oprávněnost platební transakce.
6. Způsoby dodání objednaného zboží:
PPL - platba převodem - přepravní společnost do 24hod. od expedice: poštovné a balné 109,-Kč
PPL - dobírka - přepravní společnost do 24hod. od expedice: poštovné a balné 129,-Kč
Zboží je doručováno ve lhůtách stanovených v těchto VOP. Doručovací lhůta počíná běžet od okamžiku potvrzení závazné objednávky ze strany kupujícího. Objednávky uskutečněné v pracovní dny jsou odesílány následující pracovní den. U kurýrní služby se doba pro doručení do 1 dne započítává vždy ode dne následujícího po potvrzení objednávky. V ostatních případech dle individuální dohody (dny pracovního klidu).
- Zboží objednané v pracovní dny do 14:00h je expedováno následující pracovní den.
- Za termín 24 hodin se považuje jeden pracovní den.
- Za doručení do 24 hodin se považuje za 1 pracovní den od chvíle, kdy bylo zboží vyexpedováno.
Pro objednávky a expedici na území Slovenské Republiky navštivte prosím www.vibro4you.sk
7. Storno objednávky a zvláštní případy odstoupení od kupní smlouvy: V případě, že zboží již bylo kupujícímu odesláno a kupující objednávku stornuje a zboží nepřevezme, odmítne zboží převzít ve stanovené úložní lhůtě od dopravce či doručitele, nebo zásilka nemohla být doručena z důvodu neoznačené schránky či zvonku, je kupující povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 200,-Kč a náklady na poštovné a balné, které prodávajícímu vzniknou v souvislosti s marnou expedicí zboží. Výše poštovného a balného je vždy závislá na parametrech odeslaného zboží, kde částka bude doložena dokladem subjektu, který provádí doručování zásilek. Smluvní pokuta a náklady na poštovné a balné jsou splatné do 5 dnů od jejich vyúčtování prodávajícím. Současně je v takovém případě prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
8. Odstoupení od smlouvy: Je-li smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavírána skrze prostředky komunikace na dálku, tj. přes internet, emailem nebo telefonicky, je kupující oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v níže stanovené lhůtě. Právo na odstoupení od smlouvy se však dle § 1837 ObčZ nevztahuje na smlouvy: Ø o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, Ø o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy, Ø o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele, Ø o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, Ø o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, Ø o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů, Ø o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, Ø o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal, Ø o dodávce novin, periodik nebo časopisů, Ø o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu, Ø uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo Ø o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Právo na odstoupení od smlouvy je vyloučeno u dodávky zboží, u kterého došlo k porušení originálního obalu a u kterého jeho povaha vylučuje jeho vrácení bez zvýšeného hygienického či jiného rizika, tj. zejména u spodního prádla. Kupující je v tomto případě oprávněn od smlouvy odstoupit pouze v případě, že zboží vrátí v originálním a neporušeném obalu. Odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně odesláno do 14 dnů ode dne: Ø převzetí zboží, nebo Ø převzetí poslední dodávky zboží, pokud je v rámci jedné objednávky objednáno několik druhů zboží nebo se dodávané zboží sestává z několika částí nebo položek. Oznámení o odstoupení je nutno zaslat na kontaktní adresu prodávajícího. Nejpozději ve lhůtě 14 dnů od odstoupení od smlouvy je dále kupující povinen zaslat prodávajícímu zboží, které od něj obdržel, a to na adresu : Expo-Europe Trans s. r. o., Krásné Pole 110, 407 44 Chřibská.[1] V souvislosti s odstoupením od smlouvy ze strany kupujícího je mu prodávající povinen do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit celou kupní cenu včetně nákladů na dodání, které od něj dle smlouvy přijal, a to stejnou cestou, kterou od něj peníze přijal. Prodávající může vrátit kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem v tom případě, pokud s tím kupující souhlasí a pokud tím prodávajícímu nevzniknou dodatečné výdaje. Prodávající je povinen kupujícímu nahradit náklady na nejlevnější způsob dodání zboží, a to i v případě, kdy kupující při objednávce zboží zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání. V případě odstoupení od smlouvy není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než kupující zboží prokazatelně předá nebo prokáže, že zboží řádně odeslal. Pokud bude se zbožím nakládáno jinak, než je třeba s ohledem na jeho charakter a vlastnosti uvedené v příbalovém návodu či na E-shopu, má prodávající právo na úhradu újmy v podobě snížení hodnoty takto vráceného zboží. Kupující se povinen zaslat či dopravit zboží, a to vč. případného dárkového bonusu obdrženého s objednaným zbožím, na výše uvedenou adresu prodávajícího, na které je provozován expediční sklad. Kupující je ve smyslu ustanovení § 1832 odst. 3 ObčZ povinen nést veškeré náklady spojené s vrácením zboží v důsledku odstoupení od smlouvy. Je-li zboží použito, poškozeno nebo částečně spotřebováno tak, že dojde ke snížení jeho hodnoty, je prodávající oprávněn vypočíst odpovídající snížení kupní ceny a toto snížení vůči kupujícímu uplatnit, a to formou zápočtu proti nároku kupujícího na vrácení zaplacené kupní ceny a nákladů na dodání zboží. Stejně je prodávající oprávněn započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny a nákladů na dodání zboží svůj nárok na náhradu škody způsobené kupujícím na jemu dodaném zboží. Odstoupení od smlouvy je kupující oprávněn učinit přes formulář, který je ke stažení zde:
Prodávající odpovídá za vady zboží, které nabízí ke koupi prostřednictvím E-shopu, a to v rozsahu a za podmínek stanovených v ObčZ. Ve smyslu ustanovení § 2161 odst. 1 ObčZ prodávající odpovídá za to, že zboží nemá při jeho převzetí kupujícím vady, přičemž zejména odpovídá za to, že v době, kdy kupující věc převzal: Ø má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, Ø se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, Ø věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, Ø je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a věc vyhovuje požadavkům právních předpisů. Objeví-li se vada v prvních 6 měsících od převzetí zboží, má se dle ObčZ za to, že věc byla vadná již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti 24 měsíců od převzetí. Kupující nemá práva z vad v případě opotřebení věci způsobeného jeho běžným užíváním. Pakliže to povaha věci neumožňuje, nemá kupující práva z vad. Kupující má při uplatnění odpovědnosti za vady vůči prodávajícímu tato práva: Ø Není-li zakoupené zboží bez vad, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti. Není-li dodání nové věci resp. její součásti možné, může kupující odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady, Ø Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit, Ø Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. Záruka za jakost zboží se neposkytuje, pokud tak není uvedeno přímo u konkrétního zboží prezentovaného na E-shopu. V takovém případě se použijí zákonná ustanovení týkající se záruky za jakost zboží. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Je-li to potřebné, vysvětlí prodávající v potvrzení srozumitelným způsobem obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí. V potvrzení prodávající zároveň uvede, že další práva kupujícího, která se ke koupi věci vážou, nejsou dotčena. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení o právech z vadného plnění nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje. Prodávající nad rámec shora uvedeného upozorňuje, že kupující je především povinen užívat zboží pouze k účelu, ke kterému je určeno výrobcem. Neodborná manipulace se zbožím, neodborné zásahy, nebo nedostatečná hygienická péče o zboží může způsobit neuznání reklamace ze strany prodávajícího. Nárok na uplatnění reklamace daného zboží však tímto ustanovením není nijak dotčen.
Reklamace : Kupující je povinen svá práva z odpovědnosti za vady uplatnit řádně v rámci reklamačního řízení u prodávajícího, při využití jeho výše uvedených kontaktních údajů. Jak je uvedeno výše, zboží je třeba reklamovat korespondenčně na adrese : Expo-Europe Trans s. r. o., Krásné Pole 110, 407 44 Chřibská případně elektronicky na emailové adrese uvedené v hlavičce těchto VOP. Při reklamaci zboží je kupující povinen: Ø řádně označit reklamované zboží, Ø uvést číslo objednávky, Ø dostatečně popsat vadu či vady zboží, Ø uvést požadovaný způsob vyřízení reklamace, Ø odeslat reklamované zboží, a to vč. všech jeho součástí a příslušenství, způsobem zabraňujícím jeho poškození na výše uvedenou adresu expedičního skladu prodávajícího, Ø přiložit k reklamovanému zboží originální fakturu nebo dodací list.
Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní, tj. vč. veškerých součástí, příslušenství a dokumentace, pokud nelze vadu posoudit i bez dodání kompletního zboží se všemi součástmi a příslušenstvím, a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny, jež jsou předpokladem možnosti zboží podrobit zjišťování vad. Z toho důvodu kupující předloží reklamované zboží čisté, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamaci zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny a to z důvodu ochrany zdraví svých zaměstnanců (Přiměřeně dle vyhlášky Ministerstva zdravotnictví č.195/2005 Sb., kterou se upravují podmínky předcházení vzniku a šíření infekčních onemocnění, ve znění pozdějších předpisů). Prodávající je povinen vydat kupujícímu bez zbytečného odkladu potvrzení o datu a způsobu uplatnění reklamace, vč. požadovaného způsobu jejího vyřízení. O výsledku vyřízení reklamace bude kupující informován písemně, nejčastěji emailem na jím uvedenou adresu elektronické pošty. Po vyřízení reklamace je prodávající povinen kupujícímu vydat potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o případné opravě a době jejího trvání. Zamítnutí reklamace bude kupujícímu rovněž zasláno poštou nebo elektronicky, vč. odůvodnění zamítnutí reklamace. Prodávající či jeho pověřený zaměstnanec je povinen rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace musí být dle zákona vyřízena vč. odstranění vady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nedojde-li k dohodě na delší lhůtě. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. To však neplatí v případech, kdy je reklamace zboží zjevně neoprávněná. V případě uplatnění těchto nutných nákladů je kupující povinen zaslat prodávajícímu příslušný doklad o uhrazení poštovného spolu s fotokopií dokladu o předání zboží k poštovní přepravě, jinak nebudou tyto náklady uhrazeny. Formulář k uplatnění reklamace je ke stažení zde :
10. Mimosoudní vyřizování stížností Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. j) ObčZ prodávající sděluje, že mimosoudní vyřizování stížností je prováděno skrze kontaktní údaje prodávajícího, zejména skrze adresu elektronické pošty. Možnosti obrátit se na dohledové orgány upravují příslušné právní předpisy, zejména zákon o České obchodní inspekci. Tyto VOP jsou neoddělitelnou součástí každé kupní smlouvy, která je skrze E-shop uzavřena.
11. Závěrečná ustanovení Veškeré změny těchto VOP jsou elektronicky zaznamenávány u prodávajícího a v případě žádosti je prodávající kupujícímu zpřístupní. Poslední verze VOP byla účinná od 01.05.2015 do níže uvedeného dne publikace této nejnovější verze VOP.
Ondřej Špaček, jednatel
|
|